Zdravé cvičení

Zdravotní trénink

Jedná se o soubor cvičení zaměřené na korekci svalové dysbalance vzniklé vadným držením těla.Cvičíme zdravě na podkladě vývojové kineziologie s využitím pomůcek TRX, Flow in, pilates válce, Bosu, SM systém. Hodina je rozvržená tak, abychom tělo zahřáli, protáhli a posílily v různých pozicích a s různými pomůckami. Cvičení je pestré a svižné, bude Vás bavit a přitom budete cvičit zdravě.

 

Lekci vede fyzioterapeut Mgr.Helena Krumlová

 

rezervovat lekci

 

Pilates Clinic

Cvičení vychází z nejnovějších poznatků z oboru fyzioterapie a rehabilitace. Je zaměřené na zlepšení držení těla a aktivaci hlubokých svalů. Posílením a stabilizací středu těla, zbavuje bolestí zad a svalového napětí. Zlepšuje flexibilitu vašeho těla. Soustředěním na pohyb těla odbourává každodení stres. Cvičíme na příjemnou hudbu a s pilates pomůckami (pilates válec, magic circle a overball)

Spirals®

Spirals je licenční pohybový program Body and Mind z dílny britského lektora pilates Michaela Kinga, ve kterém zkombinoval taneční pohyby s prvky pilates a jógy v rámci jednoduché choreografie. Klade důraz na horní část těla, která je u ostatních cvičení často opomíjena. Cvičení přispívá k celkovému protažení těla a zlepšení stability. Celá lekce probíhá za doprovodu inspirativní a melodické hudby.

Lekce vede trenérka Tereza B. Fidlerová

 

rozervovat lekci

Jóga 

Jógu není třeba představovat. Je dokonalou harmonií těla, dechu a mysli. Jóga je geniální systém, který nekončí „dřinou“ na podložce, ale každý z nás si v něm může najít něco svého. Svou cestu na kterou je připraven, kdy asány jako takové nejsou zas až tak důležité.

Lekce vedou trenérky: Lenka Pokutová a Lenka Mydlařová

 

rezervovat lekci

 

TRX 

Total-Body Resistance Exercise = Cvičení pro zatížení celého těla. Jedná se o závěsné cvičení, které rozvíjí tělesnou sílu pomocí funkčních pohybů a dynamických poloh. Při sportu a každodenním životě se pohybujeme stále v mnoha rovinách. Cvičení na závěsném systému TRX nám umožňuje cvičit v těchto rovinách, stejně tak jak žijeme. Svalová hmota narůstá rovnoměrně, což snižuje riziko zranění a zvyšuje výkonnost.

Lekce vedou trenérky: Monika Seidlová, Gita Phamová 

 

rezervovat lekci

Bosu 

Cvičení na bosu rozvíjí balanční a stabilizační schopnosti těla. Díky měkkému gumovému povrchu jsou stimulovány proprioceptory. Proprioceptory přijímají signály z pohybového aparátu – ze svalů, šlach, z kloubních pouzder, z facií a periostu. Tyto signály pak slouží jako bezprostřední informace při řízení pohybu. Kvalitní propriocepce zajistí tělu ochranu před nečekaným zraněním, opotřebením kloubních chrupavek a vazů.

Lekce vede fyzioterapeutka Helena Krumlová a trenérka Monika Seidlová

 

rezervovat lekci

 

Kruhový trénink

Jedná o se o trénink se zaměřením na komplexní procvičení celého těla vlastní vahou i s pomůckami. Setkáte se s různými druhy cviků během jednoho tréninku - od dynamických, přes statické, silové, balanční, protahovací a cviky, které jsou zaměřeny na více svalových skupin najednou. Kruhový trénink je vhodný pro všechny, kteří si chtějí zlepšit fyzičku, sílu a svalovou vytrvalost, zpevnit postavu, zmírnit svalové dysbalance, nebo si jen třeba máknout po náročném dni v práci.

Lekci vede kondiční trenér Mgr. Tino Janikov 

 

rezervovat lekci

 

Často hledáte: TRX Praha 12, Pilates Praha 12, kruhový trénink Praha 12, jóga Praha 12

 

 

Rehazone
Obchodní náměstí 2
Praha 12, 14300

IČ: 75836742

info@rehazone.cz
+420 736 169 169

Máte nějaké otázky?